Sunday, November 1, 2009

Iceland - Summer 2010 (New prospect)





Od kilku dni chodzę lekko przeziębiony, więc czasami przychodzą mi różne pomysły do głowy. Pod wpływem dość intensywnych kontaktów z osobą, która miała okazję odwiedzić tamte strony postanowiłem obrać nowy kierunek - Islandia. Po przeczytaniu kilku relacji z podróży, stwierdzam z całą stanowczością iż okolice te wyglądają przynajmniej ciekawie.
Myślę, aby wybrać się tam na rowerze z sakwami, ale temp. które panują w tamtejszych stronach pozwalają mi tylko obrać jedną porę roku - lato...2010. To dopiero BARDZO wstępny pomysł, zobaczymy jak będzie z jego realizacją. (zdjęcia podesłał wujek google i ciocia izabela ;) )

2 comments:

  1. Moj kolega zrobił taką wyprawę parę lat temu. Mam na niego namiary jakby Cię to interesowało.

    ReplyDelete
  2. Podobną wyprawę do Norwegii organizowałem bazując na doświadczeniu innych ludzi. Więc chętnie skorzystam z możliwości kontaktu.

    ReplyDelete